9 Haziran 2012 Cumartesi

Tahinli Kurabiye

tahinli kurabiye

tahinli kurabiye

Bu tarifi kuzenimden aldım, içinde tahin olan her şeye bayıldığım için de ilk gelen misafirlerimde denedim :)
Lezzeti mükemmel, pişerken çatlaması da görüntüsünü  harika yapıyor. Ağızda dağılan bir kurabiye. Kısaca ön bilgi verdikten sonra tarifimize geçebiliriz.

Tahinli Kurabiye

Malzemeleri

1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı tahin
Aldığı kadar un (kulak memesi kıvamı)

Yapılışı

1) Malzemelerin tümü karıştırılır, hamur haline getirilir. (Hamur biraz zor toparlanıyor, bu sebeple unu azar azar koyup kıvamını kaçırmamalısınız.)
3) Şekil verebildiğiniz an kıvam olmuş demektir.
4) Yuvarlak toplar yapıp, 180 derecelik fırında pişirilir.
Afiyet olsun..




10 yorum:

  1. tarifi hemen aldım, defterime yazdım, eline sağlık çok güzel olmuş:)))
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM..
    ELLERİNE SAĞLIK...
    BANA DA BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  3. kurabiyeler süper görünüyor. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Harikaaa,kurabiye sevmeyen varmidir acaba????????Yiyenlere afiyetler olsun,sevgiyle ve dostca kalin.Ben de beklerim

    YanıtlaSil
  5. Hepinize merhaba ve teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. oldumolası favorim:))
    ellerine sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  7. İçinde tahin olan herşeye bayılan bir diğer kişi olarak,ben de çok beğeniceme eminim:)
    Çok nefis gözüküyor canım,ellerine,emeğine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler, güzel yorumlarınız için sizin de ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    www.cay-makineleri.com

    YanıtlaSil
  10. pembeincininmutfagi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil