9 Mayıs 2012 Çarşamba

Patates Salatası (Salatalıklı)



Geçen pazar düğünümüze gelememiş olan akrabalarımızın bir kısmı annemleri ziyarete geldiler, hediyelerini de getirmişler sağolsunlar. Evleneli 8 ay oldu ama hala hediyeler gelmeye devam ediyor :) 
Annem sen birşey yapma, ben herşeyi hallederim dese de ben hem yapmayı hem de yemeyi çok sevdiğim bu patates salatası ile yine oldukça kolay olan şekerpare tatlısını yaptım. Tatlının tarifini yarın paylaşacağım.

Patates Salatası (Salatalıklı ve Dereotlu)

Malzemeler

5-6 Patates
1 demetten biraz az dereotu
2 salatalık
Yarım limon suyu
Mayonez
Sarımsaklı yoğurt
Tuz

Hazırlanışı

1) Patatesler kabukları soyulup, 4-5 parçaya ayrılarak haşlanır ve ezilir.
2) Salatalıklar kabukları ile rendelenir ve hafifçe suyu sıkılarak patateslerin üzerine eklenir.
3) Dereotları da ince ince kıyılarak diğer malzemenin içine ilave edilir.
4) Son olarak da tuz, mayonez, limon suyu ve sarımsaklı yoğurt ilave edilerek, karıştırılır. 
Afiyet olsun..


2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun. Yaptığın patates salatasını çok beğendim ve deneyeceğim. Ellerine sağlık, seni takipteyim sevgiler Pırıl.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Pırıl.Ben de seni takip edeceğim :) Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil